Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Top 10....!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες εύχομαι σε όλους ολόψυχα καλή Χρονιά!! Ο νέος χρόνος να φέρει σε όλους υγεία, αγάπη, ευτυχία, χαρά και όλα τα καλά!! Οι φίλες μου Ποδηλάτισσα και MyStickLand με προσκάλεσαν να παίξω κ εγώ το παιχνιδάκι του TOP 10...!! Δείτε λοιπόν τα 10 αγαπημένα μου....


1) Αγαπημένο γλυκό: Βασιλόπιτα
2)Αγαπημένο τραγούδι: Carlos Santana - Black Magic Woman
3)Αγαπημένο βιβλίο:
4)Αγαπημένος προορισμός: Οποιαδήποτε ωραία παραλία
5)Αγαπημένο άρωμα: Tendre Poison by Dior
6)Αγαπημένη ταινία: The Marrying Man- Kim Basinger, Alec Baldwin 
7)Αγαπημένα blogs: Όλα τα δικά σας


8) Αγαπημένη ανάρτηση: Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!! 


9)Αγαπημένο σπορ: Κολύμπι


10)Αγαπημένη ασχολία: Ζωγραφική


Αυτά ήταν τα 10 αγαπημένα μου που ζητήσατε να μάθετε!! Ελπίζω να με γνωρίσατε κάπως καλύτερα μέσα από αυτό το παιχνίδι!!! Φιλιά σε όλους και όλες!!!!! 

32 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας 10 από τα μυστικά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφούλα, να είσαι καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας όλα σου τα ...μυστικά.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εφουλα μου σου ευχομαι ολοψυχα Καλή Χρονιά με μπολικη αγάπη πολλα χαμόγελα και χρώματα!!!!!!!!

    και εγω εχω χομπι την ζωγραφική τι συμπτωση χαχαχααχ

    φιλακια κοριτσακι μου να σαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sono passata per lasciarti il primo saluto del2012!Baci,Rosetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΗ ΦΙΛΗ ΕΦΗ... ΦΙΛΗ ΤΗΕ ΧΑΡΑΣ - ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΩΣΩ....;;;;ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΟΥ ΦΙΛΕΣ....;;;;;ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΖΗΛΕΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ...ΑΔΙΚΟ ΕΧΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!ΦΕΥΓΩ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα λες Νάσια!!!!!!!!!!!! Γειά στο στόμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟΣΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ Η ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ,ΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΓΙΝΑΜΕ!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εφη αν δεν ταιριαζαμε .....
    στα αγαπημενα 10 σου βλεπω και πολλα δικα μου
    να εισαι καλα και να περασεις ομορφα ολον τον χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε μάθαμε, σε μάθαμε....
    Σε ξέραμε δηλαδή και σ' αγαπήσαμε και σε θέλουμε!
    Αλλά... κάτι ακούω για διακρίσεις... δεν το πιστεύω όμως!!!!
    Τάπαμε; Τα ξαναλέμε
    Καλή Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΣΚΑΣΜΕΝΗΗΗΗΗΗΗ;;;;;;;ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΝΟΝΙΖΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕ....Ω ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ!!!!ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ.ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΑΑΑΑΑΑΧ ΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΤΙ είσαι γυναίκα-δηλητήριο δεν είχα καμία αμφιβολία, αλλά και τετοια πίκρα που πήτραν οι "λεγάμενες" γιατί με είπες φίλη σου δνε το περίμενα.Και καλά η Σωσώ (γνωστή αμαρτία) αλλά παρασύρει και τη Νάσαι που είναι αθώα του αίματος τούτου!
    Φιλάκια πολλά ΦΙΛΗ μου(σκάστε λυσσάρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νέα βελτιωμένη έκδοση:
    - πήραν χωρίς "τ"
    - δεν και όχι δνε
    - Νάσια κι όχι Νάσαι
    γιατί ποιός την πιάνει τη... γλυκομίλητη αμα τα πάρει χαμπάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σου μέρα φίλη μου...Σου εύχομαι καλή χρονιά...Να είναι χαρούμενη και δημιουργική.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη χρονια Εφη μου!Συμφωνω οσο αφορα τις παραλιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Εφάκι...
    ωραίο το παιχνιδάκι ε? :-)
    τώρα σε γνωρίσαμε λιγάκι..παραπάνω!!
    φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΝΑΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ......ΧΑΘΗΚΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ....ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΟΛΥΒΛΕΠΟΥΝ.....ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΖΕΤΑΚΙ....ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφάκι μου καλή χρονιά με υγεία και πολλά χαμόγελα! Με δημιουργίες και απολαύσεις!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. είναι ωραίο που γνωριζόμαστε έτσι καλύτερα!!καλή χρονιά Έφη μου!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αν ο λαζαρίκος έρθει την ώρα της κλήρωσης θα τους βάλω να την κάνουν μαζί με τον μπέμπη συνήθως μας επισκέπτεται τα μεσημέρια χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Effie Hello, how are you?!?
    May your New Year be filled with joys and accomplishments;
    May the Grace of God to dwell always in your hearts to love is present in all the days of your life!
    Happy New Year!


    Έφη Γειά σου, τι κάνεις;!;
    Μαΐου το Νέο Έτος σας να γεμίσει με χαρές και επιτυχίες?
    Είθε η Χάρις του Θεού να κατοικήσει πάντα στις καρδιές σας για την αγάπη είναι παρούσα σε όλες τις ημέρες της ζωής σας!
    Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ τι λαχταριστή η βασιλόπιτα !!
    Ποιός κέρδισε το φλουρί φέτος?
    είπα κι εγώ θα το παίξω το παιχνίδι με τα αγαπημένα, αλλά αρρώστησα και ξεχάστηκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφη ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    Σε βλέπω στα "σπίτια" αγαπημένων διαδικτυακών φίλων, και σήμερα σε επισκέφθηκα. Είναι πολύ ζεστό το "σπίτι" σου. Τη χάρηκα την επίσκεψη.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έφη μου καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, ευτυχία, αγάπη, αισιοδοξία και δημιουργικότητα! Λατρεμένος ο Κ.Σαντάνα και η βασιλόπιτα, όπως και οι αναρτήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εφη μου να έχει μια καλή-ευτυχισμένη-τυχερή χρονιά. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά και παιχνιδιάρικη σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ola! vim visitar seu blog é lindo.
    vim também agradecer sua visita, obrigado vou seguir seu blog também.amei ter vc aqui.
    volte sempre.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή χρονιά γεμάτη φως, χρώματα και αρώματα!
    Δημιουργίες και αγάπη!
    Ταξίδια και όμορφες στιγμές!
    Υγεία και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σ αγαπούσα και σε θαύμαζα και πριν γνωρίσω λεπτομέρειες.
    Δεν άλλαξε τίποτα!
    Εκπληκτική η Βασιλόπιτα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έφη μου, Καλή χρονιά, τυχερή, με υγεία και χαρά!!! πολύ ωραία όλα όσα προτιμάς!!!χάρηκα που έμαθα κάτι επιπλέον για σένα!! φιλάκια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέτοια Βασιλόπιτα κι εμένα η αγαπημένη μου θα ήταν!!!! Και του χρόνου Εφάκι!!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. νασε καλα γλυκια μου..τα βγαλαμε ολα στη φορα..καλο σου βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή