Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Θεοφάνια 2012

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, χρόνια πολλά!!!
Σήμερα των Φώτων είχαμε πολύ αέρα και ψιλόβρεχε... Πήγαμε όμως τη βόλτα μας στον Πειραιά...




Στον γυρισμό φέραμε τον αγιασμό και όπως κάθε χρόνο ραντίσαμε το σπίτι μας και την αυλή μας...
Να και ένα κούτσουρο που γλίτωσε το κάψιμο αφού το φύτεψα...!!



Συνεχίζοντας τις ανασκαφές για να βρω παλιό συρτάρι βρήκα στην αποθήκη το ρόπτρο αυτό από την παλιά μας πόρτα...

Το στόλισα στο τζάκι....!!! Ρένα μου, συρτάρι ακόμα...!!! Είμαστε όμως στο ψάξιμο μην ανησυχείς...!!!


Σας φιλώ όλους κ όλες......!!!!

44 σχόλια:

  1. καλοφωτισμενο νανε το σπιτικο σου..χρονια πολλα..υπεροχη η βολτα στον Πειραια..αλλα και τα διακοσμητικα στο τελος σου κλεβουν την καρδια..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά,Έφη μου!
    Όμορφη η βολτούλα σας,εμείς ούτε ξεμυτίσαμε,πολύ κρύο!

    Πάντα όμορφες οι διακοσμητικές σου προτάσεις!
    Το φυτεμένο ξύλο μ΄αρέεεσειιιι...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάρα και του Χρόνου με Υγεία και ο Θεός να δίνει φωτιση στους πολιτικούς ταγούς μας μπας και γλυτώσουμε οι υπόλοιποι.
    Εμάς κοντεύει να μας πάρει ο αέρας να μας προσγειώσει στον Πειραιά!Απίστευτος καιρός.
    Φιλάκια πολλά και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην κολώνα του σπιτιού!!!Να τον χάιρεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλλαγές βλέπω, ομπρελίτσες να ακολουθούν τον κέρσορα, ωραίες φωτογραφίες {αυτό το διόροφο λεοφορείο μπροστά σας, καλό για βόλτα ε}, και το κούτσουρο που έβαλες μέσα το λουλουδάκι μου άρεσε τόσο πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για σου ΕΦΟΥΛΑ μου τι ωραια βόλτα μας εκανες καλέ;;;σε ευχαριστόύμε πολύ να εισαι καλά και εμείς ειχαμε εδώ διπλα απο το σπίτι μας θάλασσα και ρίξενε τον Σταυρό..ο καιρός ήτανε χειμωνιάτικος..καλή φώτηση..να εχουνε .ξερεις ποιοί..χα..χα.. να εισαι καλά με την όμορφη αυλή σου..που μας έφερε την Ανοιξη μες τον Χειμώνα..
    για πες μου τώρα πως βάζεις στο βελάκι σου διαφορα;; οπως την ομπρελίτσα;;;; πολλα φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α χα, Αγιο Διονύση, Πειραική,Πασαλιμάνι, από τα μέρη μας βλέπω, βολτάρισες σήμερα.Έβγαλες την κολώνα του σπιτιού σου-όπως λέει και η Χαρά-βόλτα για να την κεράσεις για την αυριανή γιορτή της;Και καλά έκανες.Όλοι πρέπει να προσέχουμε τις ....κολώνες μας.Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρονου!Γεροι και καλοφωτισμενοι να ειμαστε ολοι μας και οπως λεει η Χαρα πιο πανω περισσοτερο να φωτιστουν μερικοι πολιτικοι μπας και δουμε ασπρη μερα!Τα λουλουδια σου πανεμορφα ειδικα η αζαλεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΑΣ ΕΞΟΔΟΣ ΕΦΗ ΜΟΥ!!! ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΒΡΑΧΙΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΪΚΗΣ. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ' αρέσει πολύ η συγκεκριμένη μέρα!!! Είναι που απομένει λίγος χειμώνας ακόμα. Έκανες πολύ ωραία την αυλή σου!!!
    Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά Εφάκι μου!!! Να περνάτε έτσι όμορφα κάθε μέρα, βρέχει, χιονίζει!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή,ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι...φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφη μου τι ωραία βολτούλα μας έκανες....κάτι μου λέει ότι ψάχνοντας για το συρτάρι θα βρεις ακόμη πολλούς θησαυρούς....Τέλειο το κουτσουράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!ΚΑΙ ΑΠ' ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ???ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ!!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΩΡΑΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΓΩ ΛΕΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ ΝΙΑΤΑ ΕΚΕΙ ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΩ....Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΧΑΖΕΥΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΟΡΤΑΙΝΩ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ Η ΜΕΣΟΥΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εφάκι μου!!!! Να χαιρόμαστε του Γιάννηδές μας!!! Όμορφη η βόλτα σας στον Πειραιά!!! και ο κήπος σου είναι σαν να τον φωτογράφησες άνοιξη!!! Έλα μια βόλτα στο χειμώνα!!!! Και του χρόνου αγάπη μου, να τους γιορτάσουμε με υγεία και αγάπη!!! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έφη μου Χρόνια Πολλά και να χαίρεσαι και τον αντρούλη σου που βλέπω ότι γιόρταζε. Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο και την ωραία σας οικογένεια. Η βολτούλα πρέπει να ήταν τέλεια! Ο καιρός αυτός είναι ο αγαπημένος μου. Ο κηπάκος σου είναι υπέροχος και οι θησαυροί σου αξιοζήλευτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά να έχετε και ότι καλύτερο να σας φέρει ο νέος χρόνος! Τι όμορφες που είναι οι γλάστρες σου! Και το κούτσουρο, μοναδική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βοήθεια σου-μας Έφη μου, χρόνια πολλά!
    Τι όμορφη διακόσμηση που έχεις, την καμάρωνα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο, Έφη μου, και του χρόνου...
    Τα έχεις όλα τέλεια και καλόγουστα. Καλέ, έχω κι' εγώ ένα τέτοιο χέρι πόρτας, χμ....
    Από συρτάρι κι' εγώ τίποτα!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλοφώτιστο και Καλότυχο πάντα το σπίτι σας Εφη μου...
    και του χρόνου με υγεία...
    για τα λουλούδια σου δεν έχω λόγια,εκείνο το κούτσουρο το φυτεμένο με μάγεψε...
    συρτάρια ψάχνουμε κι εμείς πες στη Ρένα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφη μου
    Είναι όλα τέλεια!!!Χρόνια πολλά και στον άνδρα σου αν και κάπως καθυστερημένα.Λένε όμως πως η γιορτή κρατά 40 μέρες άρα σε καλό δρόμο είμαι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΡΟΠΤΡΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΟ Η ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗΜΕ ΡΟΠΤΡΑ;
    ΚΑΛΑ ΜΗ ΒΑΡΑΣ ΚΑΛΕ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόλις ανήρτησα τις πληροφορίες για το biscornu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έφη μου, πόσο αγαπώ τον Πειραιά! Αγαπημένη πόλη!
    Κι ο κήπος σου, τι όμορφος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και του χρόνου ναστε καλα΄....ωραίες φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Precioso todo,felicidades.
    Aveces con el traductor a cuestas me quedo un poco con ganas de saber más,pero bueno tendrá que ser así.
    Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εμένα μ'αρεσε το κούτσουρο όπως το μετέτρεψες με τα παχύφυτα Τέλειο λέμε!

    Και του χρόνου να'μαστε καλά!
    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ.
    ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ....
    ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το ξέρεις ότι έχω ερωτευτεί το αυλιδάκι σου?
    Είσαι φοβερή...η φαντασία σου πρωτοπορεί!
    Ακου φύτεψε το κούτσουρο!
    Να σε φωνάξουμε να μας στολίσεις και τις δικές μας αυλές....
    Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου! Μόλις τώρα διάβασα για τον σύζυγο...
    Σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει! χαχαχχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα μερακλού μου!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εύχομαι η νεα χρονιά να σου χαρίσει πολύ αγάπη,υγεια και ευτυχία!!!Χρόνια πολλά!Καλή χρονιά!!!
    Λατρεύω οτι φτιάχνεις και μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη μου, σ'ευχαριστώ για το υπέροχο ταξίδι!!!η αυλή σου πανέμορφη!!! τα λουλούδια σου τα ερωτεύτηκα!!!φιλάκια καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Έφη μου καλημέρα.Εκτός από τα ωραία σου .. είδα και για τη μέση σου που πονάει.Ελπίζω να είσαι καλά πλέον ....Καλές οι γιορτές και τα τραπεζώματα... αλλά αν είσαι καλεσμένη...χαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές!! μπράβο! σε βάλαμε και στα αγαπημένα για να μη σε χάνουμε! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. This is just beautiful! Thank you for stopping by! Looking forward to seeing your blog as well! Have a wonderful week!
    Rae

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Regards the introduction of evening visits to our friendship and I follow # 63 #
    on this blog,,, .... really beautiful, cool, good to excellent post, I was very impressed with all of this post, really interesting, all beautiful, very useful for me to add insight,
    I thank
    I hope you will visit again on my blog, I always miss you coming back
    thanks in advance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας είναι ευπρόσδεκτα!
      Έχετε ένα όμορφο blog.
      Οι φωτογραφίες σας είναι μεγάλη.
      Κάθε θέση σας είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
      Łucja

      Διαγραφή
  37. να σαι καλα Αρχοντισσα μου..να περνας ομορφα..χαρουμενη Κυριακη..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πόσο όμορφα τα λουλούδια σου....αυτό κούτσουρο το λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hi I love your blog ! ypou have a new folower from chile
    angelica

    ΑπάντησηΔιαγραφή