Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Ζωγραφική σε ύφασμα και γυαλί....!!







46 σχόλια:

  1. Ax!!!!!βρε Εφη μου!!!!!!! τι ομορφα που ζωγραφιζεις!!!!! Τα λουλουδια σου ειναι τελεια με το χρυσο τελειωμα που τους εκανες!!!!!Αλλα και οι καρδουλες στο βαζο πολυ χαριτωμενες!!!!!!! Και η κορνιζα με τα ομορφα χρωματα και τα στρασακια της ειναι τελεια!!!!!! Μπραβο σου φιλεναδα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη,πάντα με τα ωραία σου!
    Σου είπα ήδη,ότι με ξετρελαίνουν όσα ζωγραφίζεις σε γυαλί,σειρά έχει και το ύφασμα:το βρίσκω θαυμάσιο,με πολύ όμορφους χρωματισμούς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΤΕΛΙΚΑ, Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρουμενα χρωματα με ομορφο αποτελεσμα.Καλο βραδυ να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα και πολύ καλός συνδυασμός χρωμάτων....αλλά και τα λουλουδάκια του μπαξέ....το χρωματάκι τους ειναι το φυσικό η τα περιποιήθηκες...μια φορά όλα υπέροχα.....να σαι καλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΦΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ !!!!!!!!ΤΟ ΒΑΖΑΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΡΝΙΖΕΣ ΤΕΛΕΙΑ .ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΤΗΝ ΚΟΡΝΙΖΑ ΜΕ ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΨΕΙ;;;;TA ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΥΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΜΑΛΤΑ;;;;;ΕΦΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΙΔΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΩΡΑ ΕΜΑΘΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ;;;; ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καρδιά έχει πέσει στην γειτονιά, τον τελευταίο καιρό.Όλες οι ρομαντικές ..ψυχές εδώ είναι μαζεμένες;Επιδημία έχουμε;Μάλλον εις πείσμα των καιρών, συμβαίνει αυτό.Έφη, τι έγινε το μπλογκ της Ζέτας, επανήλθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε ξετρέλαναν οι αποχρώσεις που έδωσες στα λουλούδια!!! Σαν να είναι ζωντανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εσύ το ζωγράφισες αυτό το μαξιλαράκι? Είναι τέλειο!! Όπως και το βάζο με τις καρδούλες έδειξε φανταστικά με τα λουλουδάκια μέσα :)) Μπράβο σου Έφη μου, ότι πιάνουν τα χεράκια σου, αποκτάει χαρακτήρα και μάλιστα χαρούμενο !
    Φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mary's crafts
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ , ΕΣΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ΠΩΣ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΙΟΛΑΣ! ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΘΕΛΕΙ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ; ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΩ ΓΙΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΓΕΙΤΟΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΙΑ!

    ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΝΑΙ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΓΥΑΛΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΝΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΑΝΕΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ. Η ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΛΛΙΝΑΚΙ!

    ΣΩΣΩ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΠΟΛΥ ΚΑΡΔΙΑ Ε; ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΕΡΙΟΔΙΚΟΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΥΝΝΕΦΟ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΑΣΕ ΤΩΡΑ ΒΑΛΤΗ ΕΙΣΑΙ; ΘΑΡΘΕΙ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΗ ΣΗΜΑΙΑ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΩ ΠΑΛΙ! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΤΑ. Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουάου!!
    Εχω μείνει άφωνη, ειδικά με αυτό το καταπληκτικό μαξιλαράκι!!
    Και τι ζωντανά, χαρούμενα χρώματα!
    Γεια στα χεράκια σου Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφούλα μου!!!! Με έκανες και γέλασα!!! Τέτοιοι είναι οι άντρες, πάντα ευκαιρίες ψάχνουν!!!! Φιλάκια αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εφη μου τι εγινε με το Ζετακι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εφάκι, τι όμορφα σου ζωγραφίζεις, όλα όσα έχεις φτιάξει σε γυαλί είναι απίθανα. Το μαξιλάρι δε με ξετρέλανε.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΡΕΓΓΙΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ! ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΤΕ! ΚΟΚΚΙΝΙΖΩ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΕΛΕΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΝΩΡΙΣ , ΠΡΟΣΕΧΕ ! ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ! ΠΙΝΕ ΧΥΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΩΓΕ ΣΟΥΠΙΤΣΕΣ! ΥΓΡΑ ΠΟΛΛΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΥΡΕΤΟ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΚΑΤΕΡΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ! ΕΓΩ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΕΤΣΙ , ΕΙΠΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΟ , ΔΕΝ ΜΕ ΠΟΛΥΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΛΙ ΕΠΑΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΩΣ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ.
    ΝΑΣΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΟΙ ΓΟΡΓΟΝΟΖΑΡΓΑΝΕΣ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωραιο το μαξιλαρακι και η κορνιζα αλλα εγω ξετρελαθηκα με το βαζο με τις καρδουλες..απλα τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μουρλοκομείο δνε κοιμάμαι,πού να ησυχάσω μαζί σας; Μ αφήνετε να αγιάσω;
    Η μπάρα βγαίνει εύκολα το θεμα είναι να βρω το προγραμματάκι που πρέπει να εγκατασταθεί για να μπορέι να μπαίνει στις αναρτήσεις, στη σχεδίαση κ.λ.π.Θα το βλέπει μόνο η ίδια και δε θα φαίνεται απο άλλα μπλογκς,όπως το δικό μου. Ξέρεις πού τόχω;Ψάξε-ψάξε δε θα το βρείς!
    Αλλά θα το ψάξω αύριο αν θέλει ο Θέος,ο.κ.;
    Καληνύχτα,φιλάκιααααα και νάντε μπακ-απ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εφη ...εχθές τι είχε πάθει ...δεν μου έβγαζε επιλογές και δεν μπορούσα να σου μιλήσω....
    Τέλειο μα τέλειο καλέ το μαξιλαράκι....και έχω ξετρελαθεί μαρή με τα βάζα....σε έχει πιάσει το τέλειο σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝΤΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΒΡΕΣΤΟ ! ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΧΕΙΣ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΤΩΡΑ ΗΣΥΧΕΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ ΓΟΡΓΟΝΟΖΑΡΓΑΝΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!!ΤΑ ΔΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα λουλούδια στο μαξιλαράκι είναι τέλεια ζωγραφισμένα!!Τα χρώματα ταιριαστά και η μίξη χρωμάτων μέσα στα πέταλα υπέροχη!!!
    Πολύ όμορφες επίσης 'εγινα οι κορνίζες και το βάζο!!!
    Θάθελα όμως να σου δώσω συγχαρητήρια για τις φωτογραφήσεις που κάνεις πάντα με το ανάλογο ντεκόρ!! Καλό ξημέρωμα και φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χίλια μπράβο Εφη μου χρυσοχέρα! Το βαζάκι το λατρεψα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολυ ομορφα χρωματα..το βαζο λες και βγαινουν οι καρδουλες απο το νερο..να σε γλυκια μου φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα!!!!
    Τι να πω... Είναι όλα πολύ ωραία!!! Μπράβο!!!
    Μ' αρέσει πολύ και μαξιλάρι σου!!! Μπράβο μπράβο!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!

    ROSETTA BACI!

    tzeni xr. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΜΙΑ ΜΟΥ
    2 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ , ΒΛΑΒΗ ΤΟΥ ΟΤΕ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    Νena ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ . ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. butterfly art
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!

    Μαρια
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    SOFIAAURORA
    THANK YOU MY FRIEND! KISSES!

    ΚΟΤΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πωπω Εφούλα μου
    Αριστουργήματα κάνουν τα χεράκια σου τα χρυσά!!!
    Απίστευτη δουλειά, τι όμορφα χρώματα, δύσκολα σχέδια, είσαι υπέροχη!!!!
    Χάρηκα που επανείλθε του παιδιού το blog.:)
    Πολλά φιλάκια κι άλλο κακό να μη δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σου φιλενάδα μου με τα ωραία σου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Eφάκι μου τι ομορφιές έφτιαξες πάλι!!!!υπέροχα!!!!καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ciao volevo complimentarmi con te, sei una vera artista ciò che crei con così sentimento meriterebbe di più di mostrarlo in un blog. Brava e ancora brava.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στάθηκα στα λουλούδια και θαύμασα τις αποχρώσεις στα πέταλα και όχι μόνο...
    Η κορνίζα και το βάζο εξ'ίσου υπέροχα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Magda
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ ΜΑΓΔΑ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    Marie
    ΜΟΥ , ΦΙΛΕΝΑΔΑ Ε ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    despina ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΦΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!! ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εσύ καρδιά μου δεν χρειάζεσαι ξόρκια για να διώξεις το κακό με μια δημιουργία τέλειωσες φιλάκια όνειρο μου να συνεχίσεις να δημιουργείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. fotolabida1
    ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Είναι όλα τόσο υπέροχα !!! ΄Οπως και όλα τα προηγούμενα. Διάβαζα για τα προβλήματα που αντιμετώπισε η κόρη σου με το μπλόγκ της. Τι απίστευτα πράγματα είναι αυτά ?? Ευτυχώς, όλα καλά, πρέπει όμως να μάθουμε όλες να κάνουμε back-up. Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΜΑΡΙ-ΑΝΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έφη μου, τί όμορφα πράγματα έκανες;!!! δεν σας ξέχασα...είχα περιπέτειες θα σας τα πω άλλη φορά.Μου άρεσαν πάάάά΄ρα πολύ!! τί μάρκα χρώματα χρησιμοποίησες για την ζωγραφιά σου σε ύφασμα;;! άν θυμάσαι μου λές σε παρακαλώ;; είναι πανέμορφο και δεν άπλωσε καθόλου!! φιλάκια και πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή