Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Βραβεία....!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι Καλή Εβδομάδα!! Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο αν και βροχερό Σαββατοκύριακο..! Ο καιρός χειμώνιασε... Εδώ βρέχει συνεχώς από χθες το μεσημέρι....


Απόγευμα Κυριακής, σύνορα Πειραιά- Φαλήρου...


Η φίλη μου Lyriel από το spittingdragon.blogspot.com (BisCoto) μου έδωσε 2 βραβεία και μετά χαράς τα έλαβα...!! Ευχαριστώ πολύ Lyriel!!! 


Το πρώτο βραβείο είναι αυτό του "One lovely blog award"




Και το δεύτερο "Tell me about yourself award"


Σε αυτό το σημείο λοιπόν πρέπει να σας πω 7 πράγματα για εμένα, που δεν ξέρετε...


1)Είμαι αριστερόχειρας! Το μόνο που κάνω με το δεξί είναι να γράφω κ αυτό γιατί με πιέσανε όταν ήμουν μικρή...Ζωγραφίζω με το αριστερό...
2)Θα ήθελα να 'χα γεννηθεί το 1940 στο Λος Άντζελες κοντά στο Hollywood... Να ζήσω όλο το μεγαλείο!!
3)Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός και καρφίτσωνα στα ρούχα μου το σήμα της TWA, χαχαχαχα
4)Στην καρδιά μου μιλάει μόνο η ελληνική λογοτεχνία
5)Πεθαίνω για ιταλικό κινηματογράφο
6)Μου αρέσουν οι κωμωδίες και οι περιπέτειες
7)Ζω υπομονετικά το σήμερα..Το μέλλον με φοβίζει


Τα βραβεία αυτά πρέπει κ εγώ να δώσω με τη σειρά μου σε 15 από εσάς... Επειδή πολλοί είχατε ήδη λάβει τα βραβεία έκανα μια μίνι κλήρωση και τα δίνω στους εξής:


1)Evie ___ dr-evie.blogspot.com
2)Sophie ___ Sophie-paradise.blogspot.com
3)Χαρά ___ kantomagapi.blogspot.com
4)Συνταγές της καρδιάς ___ syntageskardias.blogspot.com
5)Μαίρη ___ mkatsam.blogspot.com
6)Maria Villioti ___ pnoestexnis.blogspot.com
7)Αναστασία ___ handmadeanastasiasart.blogspot.com
8)Eleni ___ noprogramm.blogspot.com
9)Ζαμπία ____ www.kitchenstori.es
10) Γωγούλα ____ nostimessyntagesthsgwgws.blogspot.com
11)Ρένα ___ rena-wwwrena.blogspot.com
12)Ποδηλάτισσα ___ podilatisa.blogspot.com
13)Παναγιώτης ___ homemade-panayiotis.blogspot.com
14)Ειρήνη Σ. ___ dimiourgiespsihis.blogspot.com
15)Μαίρη ___ porfiris.blogspot.com


Εύχομαι σε όλες και όλους Καλό ξεκίνημα εβδομάδας!!! Θα τα πούμε με νέες δημιουργίες σύντομα! Φιλάκια φίλοι κ φίλες μου!!!

38 σχόλια:

  1. Και σε μας όλη νύχτα αλλά και το πρωινό έβρεχε συνεχώς! Τώρα βέβαια έχουμε ήλιο! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη,σαν έπιασε η βροχή δε λέει να σταματήσει-έχουμε και κρύο.Βλέπω σε λίγο να ανάβουμε καλοριφέρ.

    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο-να είσαι καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιανού του χαρίζανε γάϊδαρο και τον κοίταζε στα δόντια;
    Υπόχρεη και συγκινημένη! Και τα δύο δικά μου;;;
    Φιλιά καλή εβδομάδα
    Αααα. σε αρκετά ταιριάζουμε(αμ έτσι εξηγείται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό φθινόπωρο!!και καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλλού ρίχνει καρέκλες από την βροχή… και εδώ βραβεία!!!!!!!!!! Τι χαρά … σε ευχαριστώ πολύ Έφη… και τα δύο είναι υπέροχα!!!! Όσο για τα 7 σημεία… σε πολλά μοιάζουμε – τυχαίο??? δεν νομίζω – και εγώ αριστερόχειρας ήμουν μικρή και για να το κόψω μου έδεναν το χέρι με την καρέκλα!!! Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός ή αρχιτέκτων… πως πήγα ΑΣΟΕΕ και τελικά έγινα Τραπεζικός ούτε που κατάλαβα!!!! Διαβάζω ότι βιβλίο κυκλοφορεί με ελληνική λογοτεχνία… μου αρέσουν οι κωμωδίες και τα κοινωνικού περιεχομένου έργα… μου αρέσει ο κινηματογράφος γενικά… ζω υπομονετικά το σήμερα και το μέλλον δεν με φοβίζει!!! Τελικά τι λες μοιάζουμε???????
    Υ.Γ. Ξέχασα να σου απαντήσω στην χθεσινή σου ερώτηση… το Παρασκευοσαββατοκύριακο ήμουν ‘’Καρπενήσι’’

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή εβδομάδα Έφη . Βροχή κυριολεκτικά και βροχή(βραβείων)μεταφορικά. Το φθινόπωρο φταίει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ!!!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ Η ΖΕΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;;;;;;;;ΑΧ ΠΟΛΥ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΜΑΙ ΣΠΙΣΤΙΚΗ .ΤΟ ΠΡΩΙ ΧΟΡΟΠΗΔΑΓΑ ΑΠ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΔΑ ΧΑΛΑΖΙ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΑΛΙΤΣΕΣ ΠΑΓΑΚΙΑ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΗΣ ΖΕΤΟΥΛΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εφάκι μου πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία σου!
    Σε ευχαριστούμε από καρδιάς για την τιμή που μας κάνεις να μας τα δώσεις!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Έφη μου και φυσικά και στις τυχερές!!!!! Αχχ, μέχρι προχθές φορούσαμε τιραντάκι και τώρα παλτό!!! Δεν χορταίνω το καλοκαίρι τελικά. Κι εκεί που έλεγα φτάνει πια η ζέστη... μια μέρα βροχή και κρύο... νομίζω άλλαξα γνώμη πάλι!!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi. Here it's raining too. Uhh. Congratulation with the awards

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ στην κ.αεροσυνοδό!!! Θα σου πήγαινε Εφούλα!!! Τα βραβεία τα αξίζεις ούτε συζήτηση!!!! Μπράβο και στους υπόλοιπους που τα λαμβάνουν από τα χεράκια σου!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εφακι μου συγχαρητηρια για τα βραβεια τα αξιζεις και ακομα περισσοτερα χρυσοχερα μου!!!
    Σε ευχαριστω παρα πολυ που τιμησες και μενα να μου τα δωσεις!!!
    Καλο βραδυ και καλη βδομαδα να εχεις..
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ μου άρεσε ο δεκαπεντάλογός σου! Αλλά τι κακό κι αυτό με το "καλό" το χέρι!Είχα μια συμμαθήτρια έτσι...ακόμα ντεθού είναι από αντίδραση στους γονείς της! Απαράδεκτη τακτική! Κατάπτυστη! Φτού κακά λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν είναι το βραβείο το δώρο αλλά ποιος σου το δίνει....αφου σε ευχαριστήσω θα πώ μου ανεβάζεις πολύ τον πύχη.....χίλια ευχαριστώ..νασαι πάντα καλά.....τύχη και τιμή για μένα που με φιλοξενείς στην υπέροχη σελίδα σου........γειτόνισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εφάκι μου καλή δύναμη! (τελειωμό δεν έχουν πια οι δουλειές..) Φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εφηηηηη....είσαι εδώ η πετάς πάνω απο τον ωκεανό....βροχή και εδώ κανάτιααα...με γεια τα δώωωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι κατακλυσμούς βλέπω? κι εμείς έχουμε κεντρικό κλιματισμό αυτές τις ημέρες, αλλά δεν παραπονιέμαι.

    Συγχαρητήρια Έφη μου για τα βραβεία σου και χάρηκα που σε γνώρισα καλλίτερα!!!!

    Σε ευχαριστώ για την τιμή και θα τα τιμησω, μόνο που δεν χαρίζω... το αφήνω ανοικτό για όποιον θέλει να τα πάρει.

    Καλό βράδυ, φιλιά και ευχαριστιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΦΑΚΙ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ«ΣΠΙΣΤΙΚΙ» ΜΟΥ!!!!ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!ΜΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!ΠΩΣ ΠΑΝ ΟΙ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η εβδομάδα άρχισε με βραβειάκια...τι καλύτερο!!Ευχαριστώωω πολυυυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μπραβοοοο στα κοριτσια.. παντα ομορφες εμπνευσεις ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μερσί, μερσί! (υπόκλιση, κλαπ, κλαπ κλαπ κ.λ.π!)
    Πάω να το βάλλω στον τοίχο μου, της δόξας! :))

    Έφη μου γλυκιά, πολλά μου άρεσαν από όσα έγραψες αλλά λάτρεψα το: το Νο 7! Σοφό!

    Κοριτσάρα να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είσαι πάντα η βασίλισσά-μαμά τους, προ πάντων στις καρδιές τους!
    Εύγε για τα βραβεία σου.
    smac
    Z.

    * Ελπίζω ο κακούλης ο blogger να αφήσει το σχόλιό μου στη θέση του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφη μου και σε μας έβρεξε αρκετά εδώ στη Σπάρτη!!!Μπαίνουμε σιγά σιγά πιο βαθειά στο Φθινόπωρο άρχισε το κρύο!!!!Σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες και μου χάρισες βραβειάκια τα παίρνω με μεγάλη μου χαρά και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω ανάρτηση!!!Φιλάκια καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ω μεγάλη η τιμή που μου κάνεις,ευχαριστώ πολύ πολύ τα παίρνω και θα τα αναρτήσω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οσες πειρατε βραβεία κορίτσια συνχαρητήρια καλορίζικα και αλλα πολλά με το καλό..Εφούλα μου πάντα απλώχερα να τα μοιράζεις....να ξέρεις ότι οσο πιό πολλα δίνεις, τοσο πιο πολλά παίρνεις...φιλιά και από την βροχερή Κρήτη...Θεέ και Κύριε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έφη μου, πολύ χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα!!! δεν σε πρόλαβα, γιατί σε προσκαλώ κι εγώ στο ίδιο παιχνίδι, που με προσκάλεσε η Ζέτα σου!Ενημέρωσέ την σε παρακαλώ ότι δεν μπορώ με κανένα τρόπο να της αφήσω σχόλιο.Δεν ξέρω γιατί;;Πές της και ότι παίζω!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εφάκι σου αξίζουν και το χαιρόμαστε πολύ!!!!Φιλάκια!!!!
    ΥΓ.Ενημέρωσε τη Ζετούλα ότι δεν μπορώ να αφήσω σχόλιο στο μπλόγκ της.Εψαξα για το μέιλ της αλλά δεν μπόρεσα να το βρώ για να την ενημερώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tι περίεργο και χαζό αυτό που κάνανε παλιά και πιέζανε τα παιδιά να γράφουν με το δεξί.. ποτέ μου δεν το κατάλαβα..πάντως το αριστερό σου ζωγραφίζει φίνα!!
    φιλάκια Έφυ μου ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!
    Ζωγραφίζεις καταπληκτικά, χωρίς να έχει σημασία με ποιο χέρι!!!
    Συγγνώμη που δεν είμαι αυτό τον καιρό πολύ μέσα στα μπλογκς, αλλά ελπίζω ότι σύντομα θα καταφέρω να τα λέμε όπως πριν.
    Την καλησπέρα μου!!!! Φιλιά από την βροχερή και χιονισμένη Δράμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!
    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κορίτσια το πρόβλημα με τα σχόλια λύθηκε!!! :-) Μπορείτε να μου σχολιάσετε τώρα!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έφη Γεια σου, τι κάνεις;
    Σας εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα, ακόμα κι αν είναι βρεγμένο με βροχή!
    Μια μεγάλη αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη μου συγχαρητήρια, έγραψα και στο blog της Ζέτας οτι σας προόριζα και τις δυο για το βραβειάκι αλλά με πρόλαβαν. Όπως και να χει το αξίζετε και οι 2 σας. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα και καλή βδομάδα...Τα αξίζετε και με το παραπανω τα βραβεία,συγχαρητήρια...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μία από τα ίδια κι εδώ. Παγωσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λοιπόν εδώ είμαι!
    Στο Νο1 δε συμπίπτουμε ούτε το μάτι μου δε μπορώ να βγάλω με τ αριστερό
    Νο2 Αν επαιρνα και το ρόλο της Σκάρλετ Ο'Χάρα δε θάλεγα όχι
    Νο3 Το ένστολο με εντυπωσίαζε και δη των αιθέρων, είχα επίγνωση όμως κι απλώς τα μυαλά μου έπαιρναν αέρα.Αλλά εσύ το παράκανες...η Ολυμπιακή σου κακόπεφτε;;;
    Νο4 Παρομοίως ευχαριστώ,αλλά και ορισμένα ξένα μιλάνε μέχρι δακρύων (π.χ. Αννα Καρένινα)
    Νο5 Εδώ απορώ πως μου έχει μείνει φλέβα.ΙΤΑΛΙΑ και ό,τι νάναι!
    Νο6 Κωμωδίες με έξυπνες ατάκες κι ας τις έχω χιλιοδεί
    & Νο7 ζω για να ΖΩ!
    κατόπιν όλων αυτών επήλθε το μοιραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠ. ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΤΗΣ TWA, ΧΡΟΥΤΣΟ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ! ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ! ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΑ ΓΕΛΑΣ! ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ. ΕΒΛΕΠΑ ΤΙΣ ΚΟΠΕΛΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΝΥΧΙΑ, ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΕΣ, ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΟΝΤΕΛΑ!ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ,ΞΕΡΕΙΣ ΚΟΛΩΝΙΕΣ , ΑΡΩΜΑΤΑ , ΦΟ ΜΠΙΖΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ! ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ, ΤΥΛΙΓΑΝ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΚΕΤΑ ! ΕΚΟΒΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΣΕΛΟΤΕΙΠ ΝΥΧΙΑ ΜΑΚΡΙΑ, ΤΑ ΚΟΛΛΑΓΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ , ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΟΥ ΛΕΩ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή